Fula jävel som aldrig försvinner

  Där är hon!
Innanför varje ram på min vägg
En ful jävel 
Som stirrar oavbrutet
Precis som världen synar varandra varje dag
Kritiserar varje detalj
 
Men ingen hånar som jäveln där
Idioten på min vägg
Som delar upp hela mig i sektioner
Låter mig aldrig bli ovetandes
Låter mig aldrig bli mig själv
 
 Och jag som hade mått så bra
Om alla dessa fula jävlar bara försvann
Men som är precis överallt
I vartenda skyltfönster på stan
I varenda jävla provhytt
Varenda jävla  toalett
Till och med i mitt hem!
Som ska vara min fristad?
 
Jag kommer aldrig komma undan
Hon är ständigt närvarande
Påminner mig vad jag är värd
Genom att alltid visa bilden av hur jag ser ut
 
Så totalt förvrängd
Kanske ännu värre
Kanske så totalt sann
Jag vill inte veta
Sluta titta på mig
Sluta prata om mig

Kommentarer
Postat av: J.M.

Hur börjar man skriva till någon man ljugit för?

Jag tog helt o hållet tillbaka allt jag bertättade för dig genom att säga att jag ljög för dig.
Allt...Glömde inte de o kommer nog aldrig glömma.

Jag hatade mig själv mer än Lennart som tvingade mig in i den situationen. Han förstörde bra mycket av mitt liv men i slutändan så var de ändå jag som ljög.

Anledningen till att jag skrev va för o be om förlåtelse, jag har lidit o jag lider vidare.
Jag hittade din blogg i januari 2015 av en slump. Har inte vågat skriva, en lögnare e ju fortfarande en lögnare vare sig de e andra som tvingat än o ljuga eller inte(lögnen till dig var inte första gången o inte sista gången andra tvingat mig o ljuga).
Jag började stå upp för mig själv nåt år efter min lögn till dig... Allt blev värre.. Har stått upp för mig själv länge nu o svårigheterna slutar inte.

Så nu sitter jag här..1 timme har gått..flera timmar har gått..tvekar......

Svar: Jag skulle vilja veta vem du är och hur du har ljugit för mig? Jag finns på facebook...
CarroBarroMeter

2015-04-06 @ 21:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0